http://coralclubprague.cz/

 

 

Potrava budiž Tvým lékem a Tvůj lék tvou potravou (Hippokrates).

 

!!! UPOZORNĚNÍ !!! Vážené dámy a pánové, dovolujeme si Vás upozornit, že náš internetový obchod není diskontní

Antistresový program.

 

True Lecithin nebo Coral Lecithin - 2 kapsle denně s jídlem.

Microhydrin - 1 tableta denně během jídla a zapíjet sklenicí vody.

Skupina léčivých rostlin №5 (Combination Five) - 1 tableta 2x denně zapít sklenicí vody nebo rozpustit tabletku ve sklenici teplé vody a pít jako čaj.

 

Moderní doba často vyčerpává naše přirozené obranné síly a zanechává organismus vnímavý ke stresu a celé řadě zdravotních problémů. Tato Antistresový program vám pomůže zvládnout stress, má uklidňující účinek, pomáhá obnovit duševní vyrovnanost a dodává vašemu organizmu i velké množství nezbytných vitaminů a minerálních látek.

Stres - je individuální odpověď na nadměrně zatěžující fyzické, emoční nebo intelektuální požadavky. Tělo je vybaveno k řešení krátkých zátěžových epizod, ale hladina stresu nad obvyklou normu může být pro duševní zdraví značně škodlivá.

Příznaky stresu:

  • Únava, nespavost, problémy se soustředěním;
  • Nervozita, neklid, podráždění;
  • Nechuť k jídlu, nevolnost, průjem i zácpa;
  • Bolesti hlavy;
  • Ztráta zájmu o sex;
  • Zloba, rozčilování;
  • Apatie, pesimismus.

Protistresové prostředky též nazývány jako adaptogeny, posilují nadledvinky a pomáhají adaptovat organismus na náročné problémy a posilují ho.

Organismus na hrozící nebezpečí (nebo náročnou situaci) reaguje nadledvinkami (malé žlázy na předních pólech ledvin). Ty uvolňují adrenalin a ostatní stresové hormony.Tak je zajištěn rychlý vzestup energie, která umožňuje postavit se vzniklé situaci a zvládnout ji. Takováto reakce je přirozená a zdravá. Pokud ovšem problémy přetrvávají, stresové hormony vyčerpávají rezervy energie a výživy. Dále vzrůstá krevní tlak a hladina cholesterolu, která může poškodit srdeční a mozkové cévy, žaludeční sekrece je příliš kyselá, klesá hladina pohlavních hormonů a mozek začne hladovět po glukóze (která je jeho jediným zdrojem energie) a to naruší duševní vyrovnanost. Tento stav klade další požadavky na imunitní systém, který se může tak oslabit, že nedokáže zajistit dostatečnou obranu proti infekcím a jiným nemocem. Působí-li na vás stres déle než měsíc, zvyšuje se vaše riziko nachlazení na dvojnásobek.

Reference - jak zvládat stres:

  • Sportujte, meditujte (pravidelně cvičte a zkoušejte relaxační techniky - jógu, dechová cvičení, meditace nebo masáže).
  • Věnujte se svým koníčkům.
  • Vždy myslet pozitivně, je vždy někdo hůř, než jste. Buďte realisté.
  • Zkuste se dívat na změny jako na pozitivní výzvu a ne jako na hrozbu.
  • Jezte vyváženou stravu.
  • Vynechte nebo silně omezte kofeinové a alkoholické nápoje, mohou zvýšit úzkosti a nespavost.
  • Pokud máte pocit, že to sami nezvládáte poraďte se s psychologem, jak zvýšit svou schopnost zvládat stres a stresové situace.