http://coralclubprague.cz/

 

 

Potrava budiž Tvým lékem a Tvůj lék tvou potravou (Hippokrates).

 

!!! UPOZORNĚNÍ !!! Vážené dámy a pánové, dovolujeme si Vás upozornit, že náš internetový obchod není diskontní

Program zdraví a vitality pro muže.

 

Skupina léčivých rostlin №1 (Combination One) - 1 tabletku zapít sklenicí vody nebo rozpustit ve sklenici teplé vody a vypít jako čaj.

Kůra Mravenčího Stromu (Pau D’Arco Bark) - 1 kapsli 4x denně po jídle. Doba používání 25 dnů.

Zinek (Zinc) - 1 tableta 2x denně.

Microhydrin - 1 tableta denně, zapíjet sklenicí vody.

Gotu Kola - 1 tableta 2x denně.

 

info - Reprodukční systém.

 

www.coralclubprague.cz - Dlouhověkost (photo)

 

 

 

 

Tajemství dlouhověkosti.

  1. Strava. Právě strava hraje v tématice dlouhověkosti zásadní roli. Strava, vedoucí k dlouhému kvalitnímu životu, je typická tím, že je chudá na kalorie, ale bohatá na živiny, obsahuje málo rafinovaného cukru a živočišných tuků, zato hodně zeleniny, ovoce, obilí, luštěnin a semínek. Dlouhověcí lidé jsou takřka bez výjimky vegetariáni. Maso, stejně jako cukr, zvyšuje totiž kyselost vnitřního prostředí, což zvětšuje pravděpodobnost mikrobiální nákazy a nádorového onemocnění.
  2. Při zachování dlouhého mládí je třeba dbát především na zdraví, správnou funkci reprodukčních orgánů a všech žláz s vnitřní sekrecí. Snížený výkon těchto žláz má za následek zpomalení všech vitálních životních procesů a předčasné stárnutí.
  3. Vitamíny a minerály. Významné zastoupení mají v "dlouhověké" stravě vitamíny a minerály, zvlášt pak zinek, vápník vitamín E, vitamín C a vitamíny skupiny B.
  4. Obezita. Pokud vaše váha odpovídá výšce a věku, prodlužuje to váš život úplně přirozeně. Jestli jste však obézní, zkracuje se tím i délka vašeho života.
  5. Cigarety. Má šanci na dlouhý život je nekuřáctví. To prodlouží život nejméně o dva roky.
  6. Alcohol. Pokud pijete jako duha, ubere vám to z plánované stovky celých 35 roků. Když si však dáte deci vína třikrát týdně, svoje předpoklady na dlouhý život výrazně vylepšíte. Jedno pivo denně také prodlužuje život, neboť podporuje zdravé trávení.
  7. Vztah k přírodě a pohyb. Klíč k dlouhověkosti se jmenuje vztah k přírodě a pohybu. Pokud jste schopni minimálně jednou týdně jít do přírody a kochat se její krásou a navíc se věnujete alespoň půl hodiny denně nějakému pohybu (rychlá chůze, posilovna, běh, jízda na kole, bruslení, plavání), děláte pro své aktivní stáří velmi mnoho.
  8. Šířka pasu. Vědci dokázali, že osoby se širokým pasem (víc než 100 cm) žijí v přepočtu o dva roky méně než lidé se štíhlým pasem. Tvar postavy si sice nevyberete, ale o tom, kolik tuku si kolem pasu naskládáte, rozhodujete výlučně vy.
  9. Stres. Je důležité, jak se umíte se stresem vyrovnat. Dokážete-li problémy řešit, máte mnohem vyšší šance na dlouhý život. Když vás ovšem stres dohání k nespavosti, depresi a užívání léků, jste na nejlepší cestě si svůj život zkrátit.
  10. Sex. Když si dopřejete milostné hry, nejlépe se stabilním partnerem, alespoň dvakrát do týdne, děláte to i pro svůj dlouhý život.
  11. Vztahy. Nejen sexem živ je člověk, a tak těsně u něj stojí přátelství, láska a rodina. Lidé, kteří nemají žádnou citovou vazbu a žijí v pozdějším věku bez partnera, mají větší předpoklady ke kratšímu životu. Především pro muže ve středním a starším věku je partnerka mimořádně důležitá. Mimo lidské teplo totiž žena vnáší do mužského života pořádek a systém, což život prodlužuje.
  12. Geny. Jak dlouho se na Zemi zdržíte, ovlivnit nemůžete - jsou to geny. Když je vaší babičce 95 roků, děda zemřel těsně po devadesátých narozeninách a vaše sedmdesátiletá matka s radostí přivítala odložení odchodu do důchodu, jste na nejlepší cestě k dlouhému životu. Pokud celá rodina vymřela před sedmdesátkou na rakovinu nebo srdeční onemocnění, vaše vyhlídky jsou neradostné, ale nevzdávejte se, vždyť kvalita života je už dnes mnohem lepší.

 

Vitamíny a minerály.

Vitaminy jsou organické sloučeniny, které náš organismus nezbytně potřebuje, přitom si je nedokáže sám vytvořit, a proto je musíme přijímat potravou. Vitamíny ovlivňují téměř všechny funkce našeho těla (od imunitního systému až po správnou funkci metabolizmu).

Minerály jsou látky anorganického původu, které mají pro tělo stejně zásadní význam jako vitaminy a jsou navíc nezbytné pro jejich správné využití v lidském organismu. Stejně jako vitaminy, ani minerální látky si lidský organismus nedokáže vyrobit sám, a proto je musí získávat ze stravy. Výzkumy prokázaly, že i malý nedostatek určitého minerálu může zdraví organizmu vážně ohrozit. Naopak přebytek určitých minerálů představuje pro organizmus zbytečnou zátěž.

Vitamin A řadíme do skupiny vitamínů rozpustné v tucích. Tento vitamin přijímáme do těla ve dvou podobách. Z oleje z rybích jater, vajec, sýrů másla a jater získáme čistou formu vitaminu A, nazývanou retinol. Druhá forma je karoten, obsažený v zelenině, jako je mrkev, kapusta nebo špenát. Největší obsah karotenu je v zelenině s červeným nebo žlutým zabarvením, a v zeleně zabarvených listech zeleniny. Karoten se přeměňuje v játrech a střevech na retinol, který se ukládá v játrech, částečně jde do krve k denní spotřebě našeho těla. Vzhledem k tomu, že u čistého vitaminu A hrozí při užívání nadměrných dávek předávkování, rozhodně je výhodnější pro běžnou spotřebu užívání vitaminu A ve formě beta-karotenu.

Vitamín E zlepšil vitalitu spermií. Nedostatek vitamínu E snižuje plodnost mužů.

Vitamín C také dokáže chránit důležitý genetický materiál - DNA- spermií před poškozením volnými radikály. Zejména kuřáci jsou ohroženi poškozením spermií volnými radikály. V jedné studii byl kuřákům podáván vitamín C po dobu jednoho měsíce a značně se zvýšila kvalita jejich spermatu.

Vitamin Bl2 je nezbytný pro proces buněčného dělení, jeho nedostatek může způsobit snížený počet spermií a jejich nedostatečnou pohyblivost.

Omega-3 mastné kyseliny z rybího tuku pomáhají udržovat zdravé spermie i reprodukční tkáň.

Biotin- vitamin H produkuje v lidském těle střevní bakterie. Je nezbytný pro rozklad mastných kyselin a cukrů, pro tvorbu tuků a pro vylučování rozpadných produktů bílkovin. Jeho nedostatek se projevuje slabostí, únavou, snížením chuti k jídlu, vypadáváním vlasů a depresemi. Může k němu dojít po vysoké konzumaci vaječných bílků, po dlouhodobé léčbě antibiotiky a jinými protimikrobiálními léky.

Kyselina nikotinová (Vitamin B3, Niacin) - Deficit niacinu se projevuje typickými změnami na kůži, v gastrointestinálním traktu a nervovém systému. Onemocnění je dlouho známo a je nazýváno pelagra. Kožní změny jsou nejvýraznější na kůži, která je exponována slunečnímu záření (obličej, krk, hřbety rukou a předloktí). Častým projevem pelagry je anémie. Časně se projevují neurologické příznaky, jako je úzkost, deprese, únava, později apatie, bolesti hlavy a demence. Z těchto důvodů se onemocnění někdy označuje jako nemoc tří D - dermatitis, diarhoe, demence (zánět kůže, průjem, demence).

Vápník (kalcium, Ca) je důležitou složkou těla, která významně ovlivňuje řadu dějů v organismu, např. svaly, nervy, enzymy, hormony a kosti. Je v těle hojně zastoupen, nejvíce ho je v kostech, v zubech a v nervech.

Jód - je nekovový stopový prvek důležitý pro syntézu hormonů štítné žlázy v těle, je jejich nezbytnou součástí a napomáhá tak správné funkci štítné žlázy. Jedním zdrojem, který je velice bohatý na obsah jódu, ale i další prvky jsou právě mořské řasy rodu laminariaceae.

Selen je důležitý i pro reprodukční schopnost, protože ovlivňuje pohyblivost spermií.

Zinek patří k antioxidantům, chrání buňky před volnými radikály, je rozhodující složkou imunitního systému a pomáhá v boji proti nachlazení a jiným infekcím. Zinek je důležitým ochranným faktorem pro DNA - genetickou informaci uvnitř spermií - chrání tuto genetickou informaci před poškozením. Nedostatečný přívod zinku může narušovat správnou tvorbu spermií. Studie ukázaly, že nízké hladiny zinku se vyskytovaly ve spermatu právě u mužů (kuřáků i nekuřáků), kteří měli problémy s neplodností. Zinek může pomáhat při léčení mužské neplodnosti a je důležitý pro udržování dobrého stavu prostaty.